بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وکیلی: هدف، پرورش بازیکنان بلندقامت برای تیم‌های ملی والیبال است

  • کد خبر: ۱۱۸۵۹۱
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
وکیلی: هدف، پرورش بازیکنان بلندقامت برای تیم‌های ملی والیبال است
سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال معتقد است ترکیب تیم‌های نوجوانان و جوانان باید ۱۴ نفره شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد وکیلی این روز‌ها با وسواس زیاد به دنبال بستن ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی والیبال نوجوانان برای مسابقات آسیایی تهران (انتخابی قهرمانی جهان) است. مردی که بی تردید او را می‌توان یکی از دلسوزترین و در عین حال یکی از بهترین مربیان پایه‌ای در دنیا خطاب کرد. موضوعی که حتی ازچشمان فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا پنهان نماند و بار‌ها در مطالبی طولانی به تفصیل از نقش او در پرورش نسل‌های مختلف والیبال ایران نوشتند.
وکیلی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا، به دور از وعده وعید‌های مرسوم، از آینده روشن شاگردانش خبر می‌دهد و می‌گوید: به نتیجه در حد خودش اهمیت می‌دهیم، ولی هدف اصلی ما تزریق بازیکنان بلندقامت هر چه بیشتر به تیم‌های ملی است.
او در ادامه گفت: اعتقاد راسخ دارم بدون نگاه نتیجه گرایانه که حالا خوشبختانه کمرنگ‌تر از سال‌های پیش شده، این نوجوانان با قامت‌هایی افراشته و رشید، اکثرشان با پیمودن فرآیند آموزشی درست و کسب تجربه لازم در ادامه راه، شانس خیلی بیشتری نسبت به گذشتگان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در سال‌های آینده دارند.
وکیلی در خاتمه از مسئولان ذیربط و همچنین داورزنی عضو هیات رئیسه fivb خواستار شد تا از فدراسیون جهانی و آسیا بخواهند، ترکیب تیم‌های پایه‌ای را همانند تیم‌های بزرگسال از ۱۲ بازیکن به ۱۴ بازیکن افزایش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->